30.6.2013

SEURAA OMALLA TAVALLA-BLOGIA






Olen ollut huono mainostamaan blogiani. Tunnen olevani poikkeus tässä maailmassa ja en ole facebookissa. Luonnollisesti myöskään Omalla Tavalla-blogille en ole Facetiliä avannut. Henkilökohtaisen valinnan vuoksi jätin tämän hypermedian. Tämä on hidastanut  uusien lukijoiden eksymistä blogiini. En halua tietää milloin kukakin on käynyt vatsapeppujumpassa tai ulkoiluttanut maaaailman suloisimpia lapsia tai kuinka jonkun kotona ollaan valvottu, kun on taas korvatulehduksia tai liimakorvaa. Haluan liveihmiskontakteja ystävieni kanssa. Minulle vielä jopa soitetaan <3. Myönnän, että kärsin valinnastani, koska olen aina pihalla mitä missäkin tapahtuu ja missaan monta hyvää juttua. Mutta olen onnellinen kaikesta siitä mitä minulta jää näkemättä tilapäivityksistä jne (joo joo tiedän että ne saa piloon ;D). Olen tietenkin kiitollinen jos joku lukijoistani on jonkin postauksen faseen nostanut. Jokaiselle papukaijamerkki!

Blogia aloin pitämään, kun seurasin ystäväni blogia. Innostuin, kun löysin ihmisiä (he ovat kylläkin blogiensa takana), jotka pitävät samanlaisista asioista. Toinen painava syy oli valokuvaaminen, jota olen harrastanut jokusen vuoden. Nyt minulla on paikka ja tarkoitus ottamilleni kuville. Niitä ei voisi Fasessa pakkosyöttää kaikille. Blogiin tulee lukijoita, jotka todennäköisesti ovat samanhenkisiä (siis tykkää turhamaisesti sisustamisesta jne ;D) ja vapaasta omasta tahdostaan.

Google Reader päättyy tänään ja nyt on erityisen hyvä hetki huudella ja mainostaa mistä minut löytää:
Seuraa blogiani Bloglovinin avulla, klik. Olen myös blogilistalla, pääset seuraamaan tästä.
Toivottavasti matkaan eksyy paljon uusia lukijoita. Ja kiitos vielä teille, jotka blogiani mainostanut!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti